REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Skąd pieniądze na KDP w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Skąd pieniądze na KDP w Polsce?
- W przyszłym roku będziemy mieć wszystkie dane na temat tego, jak budować KDP i skąd wziąć na to fi...
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?artykuł
Pokaż artykuł
[Rzeszów] Czy to koniec marzeń o nowoczesnym centrum komunikacyjnym?
Wybudowanie Rzeszowskiego Centrum Komunikacyjnego jest jednym z największych wyzwań na najbliższe la...
Program przystankowy ułatwi dostęp do miejsc uzdrowiskowych i turystycznychartykuł
Pokaż artykuł
Program przystankowy ułatwi dostęp do miejsc uzdrowiskowych i turystycznych
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zmodernizują 12 przystanków na linii kolejowej z Tarnowa do Muszyny przy wsparciu Rządowego Programu przystankowego. Ogłoszono przetarg na realizację prac inwestycyjnych. Dzięki temu zwiększy się dostępność komunikacyjna mieszkańców. Podróżni zyskają lepsze możliwości dojazdu pociągiem, m.in. do miejscowości uzdrowiskowych i turystycznych na południu Polski.
PKP PLK S.A. przywrócą po ponad 20 latach połączenia pasażerskie na odcinku Oleśnica – Kępnoartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. przywrócą po ponad 20 latach połączenia pasażerskie na odcinku Oleśnica – Kępno
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują i zelektryfikują odcinek Oleśnica – Kępno na linii nr 181 Herby Nowe – Oleśnica. Wybrana została najkorzystniejsza oferta na realizację inwestycji o szacowanej wartości ok. 600 mln zł. Efektem będą atrakcyjne podróże pociągiem m.in. do Wrocławia i Wielunia, lepsza obsługa podróżnych na 8 stacjach i przystankach. Projekt jest realizowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[okolice Wrocławia] Nowe osiedle w Królikowicach
Królikowice, Karwiany
Wyższy poziom bezpieczeństwa na linii Warszawa Wileńska – Ząbkiartykuł
Pokaż artykuł
Wyższy poziom bezpieczeństwa na linii Warszawa Wileńska – Ząbki
Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz sprawniejsza komunikacja w mieście to efekty zaplanowanych prac na odcinku Warszawa Wileńska – Warszawa Wileńska Marki. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z wykonawcą umowę za ok. 18 mln zł netto na przebudowę dwóch przejazdów kolejowo-drogowych i wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja realizowana będzie w ramach Krajowego Planu Odbudowy.
Lokalne Centrum Sterowania na stacji Rzeszów Główny usprawni ruch kolejowyartykuł
Pokaż artykuł
Lokalne Centrum Sterowania na stacji Rzeszów Główny usprawni ruch kolejowy
Kolejna inwestycja w stolicy Podkarpacia zapewni zastosowanie nowoczesnych rozwiązań i podniesienie standardu funkcjonowania kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 33 mln zł netto na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obrębie lokalnego centrum sterowania w Rzeszowie. Finansowanie przedsięwzięcia przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsce
Konteneryzacja morskiego handlu, wzrost znaczenia polskich portów na europejskiej mapie transportowe...
Gotowa jest konstrukcja drugiego mostu kolejowego przez Wisłę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Gotowa jest konstrukcja drugiego mostu kolejowego przez Wisłę [ZDJĘCIA]
Gotowa jest konstrukcja drugiego mostu kolejowego przez Wisłę. W połowie roku pojadą nim pociągi. Dzięki przeprawie zwiększą się możliwości prowadzenia połączeń kolejowych w centrum Krakowa.
PKP PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK SA zwiększą bezpieczeństwo na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych
Wyższy poziom bezpieczeństwa na styku torów z drogami zapewnią nowe urządzenia przejazdowe na ponad 40 przejazdach kolejowo-drogowych w województwie wielkopolskim, lubuskim i łódzkim. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dwie umowy na wymianę systemów zabezpieczeń. Inwestycja, łącznie za ok. 41 mln zł (netto), jest finansowana ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wiadukty Kolejowe, ul. Powstańców Wielkopolskichinwestycja
Pokaż inwestycję
Wiadukty Kolejowe, ul. Powstańców Wielkopolskich
Kraków, Powstańców Wielkopolskich
REKLAMA